Projekta jaunumi

Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Turpinot lietot tīmekļa vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk.

Piekrītu

Aicina piedalīties vebinārā par būvuzraudzības pakalpojumu iepirkumu Rail Baltica pamattrases izbūvei

14. Janvārī, 2022

Uzņēmums Eiropas Dzelzceļa līnijas, Rail Baltica projekta nacionālais ieviesējs Latvijā,19. janvārī plkst.15:00 organizē tiešsaistes semināru, lai iegūtu atgriezenisko saiti un informētu par Rail Baltica pamattrases izbūves FIDIC inženiera un būvuzraudzības pakalpojumiem atbilstoši iepirkuma “Rail Baltica pamattrases būvdarbu Latvijā inženieru konsultantu un būvuzraudzības pakalpojumi” 1. kārtai.

Apspriedes laikā ieinteresētos būvniecības industrijas pārstāvjus iepazīstinās ar iepirkuma 1. posma prasībām, būvdarbu līguma un tā uzraudzības pamatprincipiem - agrīno būvkompānijas iesaisti, būvniecības darbu uzsākšanas secību, kā arī līguma vadības pamatprincipiem u.c. Paredzēta arī jautājumu – atbilžu sesija.

Apspriede notiks tiešsaistē, izmantojot Microsoft Teams lietotni, un plānotais semināra laiks – aptuveni divas stundas. Informācija tiks prezentēta angļu un, nepieciešamības gadījumā, arī latviešu valodā.

Lai piedalītos, ieinteresētajiem piegādātājiem līdz 2022. gada 19. janvārim  plkst.10:00 jāreģistrējas, nosūtot savu pieteikumu uz elektroniskā pasta adresi: mlengineer@edzl.lv.
Piesakot dalību apspriedē, ieinteresētais piegādātājs norāda uzņēmuma nosaukumu, reģistrācijas numuru, pārstāvja vārdu un uzvārdu, pārstāvja e-pasta adresi un tālruņa numuru (ieinteresētais piegādātājs ir tiesīgs norādīt ne vairāk kā trīs pārstāvjus). Uzaicinājums uz apspriedi tiks nosūtīts uz pārstāvja e-pasta adresi ne vēlāk kā līdz 19. janvāra plkst.12:00.

Vairāk informācijas (latviešu un angļu valodā) par apspriedi varat izlasīt šeit 

Jau ziņots, ka FIDIC inženiera un būvuzraudzības pakalpojumu konkurss norit vienlaikus ar apjomīgāko iepirkumu dzelzceļa trases izbūvei Latvijā – konkursu „Rail Baltica pamattrases būvdarbi Latvijā”.
Konkursa procedūras iepirkuma priekšmets ir inženierkonsultanta un būvuzraudzības pakalpojumu nodrošināšana Rail Baltica pamattrases infrastruktūras būvdarbiem Latvijas  lauku teritorijā.
Konkurss norisināsies divos posmos: pirmajā notiks kandidātu atlase, bet otrajā – pretendentu iesniegto sākotnējo piedāvājumu novērtēšana un sarunas, galīgo piedāvājumu iesniegšana un iepirkuma līguma slēgšana.
Pirmajai, kvalifikācijas, kārtai pretendentiem jāpiesakās līdz 2022. gada 28. februārim. Otro kārtu plānots izsludināt 2022. gada aprīlī. Ar konkursa uzvarētāju līgumu plānots noslēgt 2022. gada nogalē.
Vairāk ar konkursa nosacījumiem var iepazīties šeit 

Šis būs jau otrais vebinārs. Pirmais vebinārs – apspriede ar mērķi sniegt nozarei vispārīgu informāciju par iepirkumu norisinājās pagājušā gada 24. novembrī. Vebināra prezentācija, kā arī atbildes uz uzdotajiem jautājumiem publicēta un apskatāma šeit  

Rail Baltica dzelzceļa trase Latvijā stiepjas aptuveni 260 km garumā, sākoties pie Lietuvas – Latvijas robežas un turpinās caur 10 pašvaldību teritoriju: Bauskas, Ķekavas, Olaines, Mārupes novadu, galvaspilsētu Rīgu, turpinoties Igaunijas virzienā caur Salaspils, Ropažu, Siguldas, Saulkrastu un Limbažu novadu. 

Jaunā Eiropas sliežu platuma dzelzceļa Rail Baltica trase nav domāta tikai Rail Baltica ātrvilcienam un starptautiskajiem kravu pārvadājumiem. Tā dos iespēju uzlabot arī reģionālo mobilitāti, t.i., attīstīt reģionālo dzelzceļa satiksmi arī uz vietām, kur iepriekš nebija staciju. Šobrīd uz Rail Baltica pamata līnijas Latvijā plānotas 16 reģionālās pieturas Salacgrīvā, Tūjā, Skultē, Vangažos, Sauriešos, pie Slāvu tilta, Torņakalnā, Zasulaukā, Imantā, Jaunmārupē, Olainē, Ķekavā, Salaspilī, Baldonē, Iecavā un Bauskā un viena jauna 1520 mm stacija Rīgā, Āgenskalnā pie P. Stradiņa slimnīcas. Reģionālo staciju plānošana un projektēšana tiks veikta līdz 2023. gada beigām un tiks finansēta Rail Baltica projekta ietvaros. Papildus vairāku reģionālo staciju iespējamās vietas tiek izskatītas īstenošanai tālākā nākotnē.

Projekts līdz 85% tiek finansēts no Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (Connecting Europe Facility) līdzekļiem, bet atlikusī daļa – no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

Rail Baltica projekta nacionālais ieviesējs Latvijā - Eiropas Dzelzceļa līnijas, savukārt globālā projekta koordinators un Rail Baltica kopuzņēmums ir RB Rail AS.