Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Turpinot lietot tīmekļa vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk.

Piekrītu

Uzaicinājums uz apspriedi ar ieinteresētajiem piegādātājiem par plānoto iepirkumu “Pilna servisa auto noma”

17. Janvārī, 2025

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību Eiropas Dzelzceļa līnijas (turpmāk - Pasūtītājs) saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 18. panta otrās un otrās prim daļas regulējumu ir izsludinājusi apspriedi ar ieinteresētajiem piegādātājiem plānotajam iepirkumam “Pilna servisa auto noma" (turpmāk - Iepirkums).

Apspriede tiek organizēta, lai apspriestos ar ieinteresētajiem piegādātājiem un informētu par plānoto iepirkumu un iepirkuma priekšmeta saturu, kā arī iegūtu informāciju no ieinteresētajiem piegādātājiem par iepirkuma priekšmeta prasībām, kuras Pasūtītājs plāno izvirzīt, lai varētu sagatavot pēc iespējas kvalitatīvāku iepirkuma procedūras dokumentāciju, iekļaujot tajā pēc iespējas samērīgu prasību līmeni un tādējādi veicinot lielāku konkurenci.

Informācija par apspriedi publicēta Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmā - 16.01.2025.
Paziņojums par apspriedi (https://eformsb.pvs.iub.gov.lv/show/c8de102a-8e43-40a3-9e96-11a190f2bb4b).

Apspriedes dokumentācija (tehniskās specifikācijas projekts un kvalifikācijas prasības) publicēta Elektronisko iepirkumu sistēmā - https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/138456.

Aicinām sniegt komentārus, priekšlikumus un jautājumus (ja tādi ir) par plānotā iepirkuma tehnisko specifikāciju un plānotajām kvalifikācijas prasībām, nosūtot tos uz elektroniskā pasta adresi: iepirkumi@edzl.lv ne vēlāk kā līdz 2025. gada 30. janvārim (ieskaitot).

Pasūtītājs organizēs apspriedi ar ieinteresētajiem piegādātājiem tiešsaistē 2025. gada 4. februārī plkst. 10.00, izmantojot Microsoft Teams lietotni (plānotais apspriedes ilgums ~ viena stunda).

Lai piedalītos apspriedē, ieinteresētajam piegādātājam jāpiesakās līdz 2025. gada 4. februārim plkst. 9.00, nosūtot uz e-pasta adresi iepirkumi@edzl.lv šādu informāciju: ieinteresētā piegādātāja nosaukumu, reģistrācijas numuru, kontaktpersonas vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi un tālruni.

Sanāksmes darba kārtība:

  • iepazīstināšana ar sanāksmes noteikumiem un mērķi;
  • īss kopsavilkums par plānotā iepirkuma "Pilna servisa auto noma" priekšmetu, izvirzītajām kvalifikācijas prasībām, tehniskās specifikācijas prasībām;
  • ieinteresēto piegādātāju jautājumu apspriešana.

Iesniegtie jautājumi tiks apspriesti kopīgās tikšanās laikā ar visiem ieinteresētajiem piegādātājiem, neatklājot jautājumus iesniegušā ieinteresētā piegādātāja nosaukumu.

Pasūtītājs un tā pārstāvji konsultāciju laikā sniegs tikai plānotu un vispārīgu informāciju par plānotā iepirkuma priekšmetu, kas var mainīties, izstrādājot iepirkuma dokumentāciju. Minētā informācija nerada nekādas juridiskas sekas (tiesības un pienākumi) Pasūtītājam un ieinteresētajiem piegādātājiem.